No to ja wymyslilem pierwsza supermoc jaka bedzie Laser Zniszczenia. Polega ona na tym ze Laserman dostaje 100 pkt mocy i wali z lasera. Bakugana moze raczej wziac na hita
Imiê-Vovi(Maskarad)
Domena-DARKUS Bakugany-Hydranoid, ¯niwiarz, Laserman, Robotallion, Kosiarz Strachu, Rycerz Darkusa, Mantris, Centypot, Garganoid, Robakus, Skorpius
Bakugan stra¿nik-Hydranoid
Karty Supermocy-Hydranoid:Ostateczne zniszczenie-uruchamia pi³ê tarczow± i gdy bakugan przeciwnika podchodzi uruchamia j± i rani nieprzyjacielskiego bakugana odbierajac mu pkt. mocy
Trójz±b zniszczenia-tworzy trzy kule ktore maja zniszczyc przeciwnika. Gdy kula nie trafi rospryskuje sie na wiecej
Przestrzeñ-dodaje Hydranoidowi 100 pkt. mocy
Ekstremalny b³ysk-trzyma nieprzyjacielskiego bakugana i dobija go kula. Bakugan glownie po tej supermocy przegrywa walke
Laserman:Jocker nocy-gdy uzyje sie tej karty kazdy bakugan domeny darkusa wygrywa bitwe nawet jej nie zaczynajac
Mroznie piaski-zakopuje w polowie nieprzyjacielskiego bakugana
Laser Zniszczenia-Laserman dostaje 100 pkt mocy i wali z lasera
Robakus:Splot energi-zamienia energie bakuganow
Centypot:Niszczyciel-odbiera nieprzyjacielskiemu bakuganowi 100 pkt a dodaje centypotowi
Rycerz Darkusa:Wieczna ciemno¶æ-podwaja ilosc pkt mocy rycerzowi. Gdy inny bakugan domeny darkusa jej uzyje dostaje 100 pkt mocy
Karty Syntezy mocy-Hydranoid:Synteza mocy:sila destrukcji-dodaje Hydranoidowi 100 pkt. mocy
Synteza mocy:ostateczny cios-dodaje Hydranoidowi 200 pkt. mocy
Supermoce domeny-Zag³ada Darkusa-dodaje kazdemu bakuganowi domeny Darkusa 200 pkt. mocy
Wygrane walki-1
Inne-Karta Zag³ady
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------